piątek, 16 listopada 2012

Moje inspiracje porodowe

Poród lotosowy  www.porodlotosowy.pl
"Narodziny w nowym świetle.Lotosowy poród" Schivam Rachana- książka,

"HypnoBirthing the Mongan Method"- książka  ,www.HypnoBirthing.com

www.shantala.pl stronka o świadomym podejściu do dzieci , tu można nabyć film Eleny w polskiej wersji językowej


"Narodziny jakie znamy" film Eleny Tonetti-Vladimirovej
www.birthintobeing.com
gdy zobaczyłam 4 lata temu po raz pierwszy ten film to już wiedziałam, że chcę tak rodzić - w zgodzie z naturą , w pełni swojej mocy, piękinie z godnością... ten sen się spełnił po trzykroć ,za każdym razem inaczej, coraz bardziej świadomie.. Jestem dumna mamą Wiki , Angusa i Hugo , którzy przyszli na świat w harmonii z naturą .Przygotowując się do drugiego porodu  miałam  przyjemność spotkac Elenę i uczestniczyc  w jej warsztatach trenerskich -poznać i dzielić sie metodą rekodingu odcisku limbicznego.
 
 
Ina May Gaskin
 książki "Duchowe położnictwo","Poród naturalny". Spotkałm się z Iną- mistrzynią duchowego położnictwa przed porodem Hugo na jej warsztacie "Potencjał porodu" w Warszawie
 
 
 
 
"Narodziny bez przemocy" Fredrick Leboyer
 
 
Film "Pierwszy krzyk"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz