środa, 2 marca 2011

Sny, księżyc, ceremonia tańca...


Zbliża sie nów- czas  oczyszczania, głębokiej autorefleksji, zasiewania nowych intencji.. i moje sny są takie intensywne,pełne ludzi, zktórymi zgłębiam nowe techniki uzdrawiania - to, co domaga sie uzdrowienia wypływa podczas moich nocnych podróży- czasem głeboka transformacja dokonuje sie podczas nocy i budzę sie wtedy lżejsza, czasem proces oczyszczania trwa dłużej wtedy "pracuję" przez kilka dni i nocy- moje ciało pokazuje mi doskonale w jakim jestem miejscu, co chce sie uwolnić - czy nosi na sobie zbędne ciężary, bóle, napięcia i czego one są wynikiem?

zawsze dostaję odpowiedzi, znaki, wglądy, odpowiednie narzędzia do uzdrawiania siebie i innych i najcześciej dziejesie to w snach..

Życie jak sny potrafi mnie zaskoczyć, przymosi nieoczekiwane zwroty akcji i rozwiązania- w moim przypadku często sny i rzeczywistość splatają się w jedno- a propos dwa tygodnie temu przysnił mi sie Ya'Acov i Sussanah Darling Khan spotykam ich w drodze obładowana gongami, z Angusem na rękach :)
przywitaliśmy sie serdecznie - Ya'Acov powiedział jedno zdanie , po którym poczułam ogromną wdzięczność- powiedział,że prowadzil mego syna z grobu do Życia .
Na poczatku ciąży z Angusem , kiedy jeszcze nie wiedzialam o tym , że wydarzył się ten cud, uczestniczyłam w Calonocnej Ceremonii Tańca z Ya'Acovem i dwa lata wcześniej razem z Wiką w łonie przetańczyłam całą noc.

 Yes,death can dance !

Tańcząc z ciemności do światła, ze śmierci do życia , żęgnąjąc sie ze  starym,i otwierając sie no nowe, łącząc się w tańcu z moim ciałem i historią moich przodków, która jest w nim zapisana- honorując i tańcząc ich bóle, smutki, radości z milościa pozwalm im odejść do Światła.
Tańcząc siebie samą - swoje sny , marzenia , wizje...
tańcząc swoją przeszłość, łącząc sie z teraźniejszością tworząc przyszłość swoją i moich dzieci...
jestem tańcem ,śpiewem, muzyką..
Dziękując za Cud Życia   i wszystkie moje zwiazki wybieram sie na warsztat i Całonocną Ceremonię z Ya'Acovem w nów już jutro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz